Дизайн, макет, візуалізація зовнішньої та внутрішньої реклами

Дизайн реклами – це процес створення привабливого візуального образу бренду, а також створення рекламної продукції, яка використовується для просування бізнесу за допомогою класичних каналів (вивіски, обклеювання вітрин та автотранспорту, банери, плакати, поліграфія, комплексне оформлення місця продажу).

Необхідність роботи нашого дизайнера буде включена до витратної частини та збільшить вартість. Однак, якщо у замовника є готовий макет, який за розміром, якістю і роздільною здатністю підходить для виконання замовлення, то ми приймемо ваші файли в роботу. Крім того, ми допоможемо вам, якщо у вас є лише ідея, яку можна сформулювати та втілити.

Після затвердження готового ескізу робота передається до друку. На надруковані листи може наноситися захисна плівка для ламінації для підлогової графіки. За необхідності проведення подальших робіт – порізки, фігурної вирубки тощо

Для визначення зразкової вартості робіт залиште нам заявку на прорахунок через форму на сайті, прикладіть свої начерки, малюнки, розміри та побажання. Після обробки інформації наш менеджер з Вами зв'яжеться та уточнить деталі.


Переваги якісного та оригінального дизайну реклами:

1. Гарний та незвичайний дизайн привертає увагу споживачів, підвищує ступінь запам'ятовування рекламного повідомлення та відповідно до впізнаваності бренду.

2. Знижує витрати на додаткові рекламні заходи, оскільки якісна реклама потребує меншої кількості взаємодій зі споживачем, ніж проста та непомітна реклама.

3. Створення реклами високої якості, зміцнює репутацію компанії, надає її статусності та надійності в очах споживача, підвищує рівень довіри до бренду.

4. Грамотно продуманий дизайн може бути використаний для різних рекламних носіїв, з незначними коригуваннями (вивіски, обклеювання вітрин, банери, мимохідь, флаєри тощо).

5. Дизайн реклами приваблює нових споживачів та в рази збільшує обсяги продажів компанії.

Розробка дизайну реклами має бути побудована на принципі мінімалізму. Інформація має бути зрозумілою та чіткою, оптимізована під конкретний сегмент цільової аудиторії. Дизайн має бути яскравим і привабливим, і в той же час простим і лаконічним, так, щоб донести головну ідею до споживача та спонукати його на конкретні події.


Основні вимоги до дизайну реклами:

1. Дизайн повинен розкривати лише одну тему, може бути присвячений одному або декільком схожим товарам чи послугам, бренду чи компанії загалом. Для підвищення ефективності реклами її дизайн повинен бути орієнтований на конкретний сегмент цільової аудиторії.

2. Дизайн реклами має чітко відображати позицію бренду та відрізнятися від конкурентних торгових марок. Має бути максимально ясна та зрозуміла суть рекламної пропозиції.

3. Дизайн має бути правдивим, містити аргументи та докази на користь товару.

4. Не варто перевантажувати рекламне повідомлення текстовими елементами – це в рази знижує його ефективність.

5. Рекламна кампанія в цілому та дизайн окремих рекламних оголошень мають бути засновані на єдиній оригінальній рекламній ідеї. Оформлення рекламного оголошення має наголошувати на свіжості, несподіванці та актуальності цієї ідеї.

6. У дизайні мають бути елементи, які привертають і утримують увагу споживача – незвичайні зображення, оригінальні заголовки та інші нестандартні графічні елементи.

7. Оформлення рекламного повідомлення має відповідати рекламному носію.

8. У дизайні рекламних оголошень слід уникати негативних асоціацій та образів – це відштовхує споживача та перешкоджає стимуляції купівельної активності.


Неонові написи

Бежучі рядки

Вивіски

Об'ємні літери

Обклеювання (брендування)

Штендер


Звертайтесь до нас і ми підберемо для Вас оптимальний варіант!


Для отримання точної ціни за Вашими розмірами зв'яжіться з нами зручним для Вас способом на сторінці контактів. Ціна залежить від коефіцієнта складності та загального обсягу.

Відвідавши нашу галерею, Вас також можуть зацікавити й інші наші роботи.