Наше рекламне агентство Альтернатива спеціалізується на виготовленні та встановленні виробів надрукованих за допомогою технології широкоформатного друку з 2008 року.
Головною особливістю широкоформатного друку є відмінна якість зображення. Такого ефекту вдається досягти за допомогою спеціально розроблених принтерів. З їх допомогою виходить створити банери, постери, самоклеючі плівки Oracal та багато іншого.
Отриману поліграфічну продукцію замовник може розмістити як усередині приміщення, так і зовні. Через використання надійних фарб такі вироби тривалий час не втрачають яскравість фарб піддією сонячних променів. Для продовження терміну служби деякі види широкоформатного друку можуть додатково ламінуватись.
Особливістю широкоформатного друку є висока якість друку. Завдяки йому зображення реалістично передають усі кольори. Найчастіше друкується зображення з роздільною здатністю 360 dpi та 720 dpi. Однак, якщо зображення знаходиться в безпосередній близькості до рівня очей, можна вибрати і вищі показники друку 1080 dpi та 1440 dpi. Але 90% результату залежить від якості зображення.
Можливо замовити друк стікерів на самоклейці суцільному або прозорому. При необхідності з наступним вирізанням на плотері.
Найпопулярніший вид друку. У народі називається як "друк на оракалі". Використовується як зовнішнього, так інтер'єрного застосування. Для додаткового захисту її можна додатково заламінувати, що продовжить термін служби виробу.
Друк на ламінованому банері 440 гр./м2 - найбюджетніший вид банера, має ззаду вафельну текстуру. Використовується для нетривалого терміну експлуатації.
Литий банер 510 гр./м2 - міцніший, ніж ламінований. Немає такої виразної текстури ззаду. Відрізняється підвищеною щільністю, більшою вагою та терміном експлуатації від 6 місяців і більше.
Друк на світлопропускному банері Backlit призначений для виготовлення світлових вивісок великої квадратури. Вигідно відрізняється від світлового лайтбоксу - стійкістю до деформацій від сонячних променів.
Друк на перфорованному банері 380 гр./м2 призначений для розміщенні на просторах де є вітрове навантаження чи наявність віконних отворів.
Це один із способів дешево та швидко декорувати рекламою скляні поверхні. Ця плівка-самоклейка є вініловим полотном з невеликими отворами по всій поверхні. Перфорована плівка (One Way Vision) має односторонню прозорість, тобто. при розміщенні реклами на вікні будівлі чи транспорту, зсередини вигляд практично не змінюється, лише з'являється ефект легкого тонування, а зовні зображена рекламна інформація. Такий ефект досягається тим, що внутрішня сторона перфорованої плівки чорна, а зовнішня біла з нанесеним зображенням.
Папір Сіті Лайт - використовується для вуличної реклами у світлових коробах, сітілайтах, тобто. Розміщують в ультратонких світлових панелях торгових та розважальних центрах, кінотеатрах, супермаркетах тощо.
Папір Блюбек (Blueback) — це папір, що не просвічується. Стійкий до впливу ультрафіолету, коливань температури, вологості, не має схильності до набухання і розривів.
Друк на прозорій плівці з самоклеючим шаром дозволяє створити наклейки, які мають не тільки інформативне поле, але й оригінальний зовнішній вигляд. Вони краще сприймаються людбми як незвичайна прикраса вітрин магазинів, предметів чи товарів.
Для отримання точної ціни за Вашими розмірами зв'яжіться з нами зручним для Вас способом на сторінці контактів. Ціна залежить від коефіцієнта складності та загального обсягу.
Відвідавши нашу галерею, Вас також можуть зацікавити й інші наші роботи.